fredag 16. januar 2009

Award fra Gro Anita :)

Gro Anita var så søt og ga meg en blog-award!! Noe jeg setter veldig pris på!! Er alltid gøy når noen setter pris på bloggen din. Her er det hun skrev om min blogg:

Linn:
http://staviz.blogspot.com/
Ei morsom og søt jente som skriver om alt fra klær til mat..
Hun er livlig, og har mye morsomt på bloggen sin...Hun
legger ofte ut bilder av klær hun har på seg, og det er
artig å se hvordan hun setter sammen forskjellige plagg..
Takk for at du deler:-)

Gro Anita har en veldig søt blogg som jeg anbefaler deg å ta en titt innom:

http://groanita77.mobilblogg.no/

5 kommentarer:

Hanne sa...

Hei hei, så bra at du er tilbake:)
Har savnet deg vettu;)
Joda, jeg skal gifte meg i juni. Så det blir utrolig gøy! Skal som sagt på brudekjoleprøving i morgen, så det blir spennende:)Håper du får en finfin helg, kos deg! Klem!

Snart tretti sa...

Hurra, du er tilbake! :) Hatt en fin helg?!

Gro Anita sa...

Ååååå, så skjønn du er:-)
Koselig at du skrev slik på siden din... Velkommen tilbake:)
Bli her nå da... Hehehe...
Ha en strålende dag, Linn.
Mange klememr

Pinton sa...

Grattis!!

Gro Anita sa...

Kom tilbake, Linn:-)