tirsdag 16. desember 2008

Ny jobb-nye muligheter!!

En uke overstått, og jeg trives som bare det!! Mye nytt å lære, og jeg koser meg bare verre!! Miljøet er supert!! Desverre skal hun jeg har hatt opplæring med, slutte. Noe jeg synes er ganske trist! Vi har blitt et slags lite super-team sammen, Så det blir litt rart å ikke se henne hver dag mer!
Samme uken jeg var igang, avsluttet vi med julebord fredagen! Julebord på Latter med stand-up og middag. Deretter ble det en runde på Åpen bar med øl-bonger, før vi avslutter med en bedre etterfest. Noe som seg hør og bør en gang i blant! Var gøy å bli litt bedre kjent med denne livlige gjengen også!!

XXXX Linn

7 kommentarer:

Snart tretti sa...

Jippi, du har blogget:) Godt å høre at du trives i ny jobb! Julebord på latter hørtes bra ut:)

Ha en fin tirsdag, snuppS!

Linn sa...

Jeeej!! Blir forhåpentligvis mer av det fremmover. Har fått tilbake internet hjemme. Men, har ikke mye tid til blogging på dagtid, og ellers forsvinner kveldene i trening, avtaler og julestria :)

Hanne sa...

Høres bra ut, virker som en sosial og hyggelig jobb:) Julebord på Latter hørtes kjempegøy ut, vi hadde julebord i en lavvo i Enebakk;) Koselig det også, men kaldt!

Ingrid sa...

Såg ut som dokke hatt ein super bra kveld:)

Pinton sa...

nei nå har jeg ikke fulgt med på en stund.. hvilken jobb har du fått da??

Gro Anita sa...

Har en award til deg på bloggen min:-)

Linn sa...

Pinton:
Har begynt i et firma som selger fiber som er det nye innen internett, ip-telefoni og digital tv. Trives kjempe godt som slagskoordinator, og miljøet er fantastisk! :)

Gro Anita:
Tusen tusen hjertelig takk!! En kjempe fin start på dagen å få award fra deg! Setter veldig pris på det!! :-D