torsdag 4. desember 2008

Til jul ønsker jeg meg:

Jeg ønsker meg MANGE ting denne julen. Ønskelisten ble bare lengre og lengre dette året. Her har du noen av dem:














Ønsker meg flere serier. Bl.a "My so called life" Husker dere Angela som var så forelsket i Jordan Catelano? Masse filmer, bla "Stekte grønne tomater", en "must have" i dvd hyllen. "X-box", på tide å begynne å spille litt med venninnene ;), flere parfymer bla. "Signature- parfymen fra Versace", "Osis-dust it", som gir volum til håret, Nye "Uggs" , "Body butter fra Body shop" får jeg aldri nok av. Ønsker meg Vanilla Spice, og herlige nye pynte puter fra "Ikea- Alvine Versal"

4 kommentarer:

Hanne sa...

Det der kunne vært min ønskeliste;) "My so called life" var en fantastisk serie! Husker da Jordan kommer til Angela i korridoren på skolen, og de går hånd i hånd gjennom korridoren... Åhhh:) Stekte grønne tomater er en klassiker, vet ikke hvor mange ganger jeg har sett den!

Linn sa...

Hanne:
hehe..jeg vet heller ikke hvor mange ganger jeg har sett stekte grønne tomater!! Men, det er ikke få. Har ikke sett den på mange år nå da. Og mener den MÅ inn i hylla mi asap! Husker jeg og bestisen min, Trine var super forelsket i Jordan Catelano. Og da han gjorde det slutt med Angela pga. at hun ikke var klar for å hoppe til køys med han, syntes jeg det var helt for ferdelig.hehe..

Anonym sa...

Ååh, uggs er så deilig :)

Anonym sa...

stekte groenne tomater er bare helt herlig, det virker som du lever droemmelivet linn, naar faar du egen computer paa jobben?