mandag 30. juni 2008

~Flytende Silke~

LdB-hudkremen ble jeg en gang introdusert for av min svenske mormor. Lukten av den originale LdB-kremen vekker minner fra barndommen min hjemme hos mormor og morfar i det gamle huset deres i Violbakken, Gönköping.
I fjor kom jeg tilfeldigvis over to nye LdB hudpleieserier, da jeg var på handletur i Sverige. De består begge av loation, dusj-såpe og deodorant. Ikke bare føles både dusj-såpen og loationen fantastisk på huden. Det lukter også nydelig!!
Dette er definitivt "Ukens anbefaling", og seriene som må testes og brukes er LdB SHEA OIL og SILK VITILIZING -serien. Herligheten koster ikke dyre pengen heller, og er å finne i bl.a matbutikkene i Sverige.
"Shea oil" serien med olje fra sheanøtter for ekstra tørr hud








"Silk vitalizing" serien med silkeaminosyrer fra silketråden, som gir huden en myk og smidig følelse

Ingen kommentarer: