onsdag 25. juni 2008

"Jobben"

I min jobb er jeg stort sett omringet av menn.. " Går det greit da?" Undrer mange med en viss skepsis i stemmene sine. Og jeg svarerer som alltid at det går kjempe bra. Faktum er, at jeg har et kjempe bra miljø på jobben. Vi er en gjeng som flyter fint inn i hverandre, enda vi er svært forskjellige. Vi klarer å ha det morsomt på jobb sammen, selv om vi har mange puslespill biter som skal på plass hver dag, og ofte er preget av en hektisk hverdag. Jeg legger også ofte til, at jeg er glad jeg slipper alle intriger og baksnakking, som en gjeng kvinnebein ville klart å få til, dersom de var flertallige på jobb. Så takk for mannsdominerte miljøer :)
Her er et bilde fra en hektisk dag med mye rot på pulten min, og en avslappet morgen, hvor Per tror han har yoga-kunnskaper.. jeg lar han leve videre i den troen ;)

Ingen kommentarer: