fredag 18. juli 2008

"I miss u"

Er det en jeg gjerne skulle truffet igjen..













..må det være Zenta (1989-2005), den søte hunden som kom inn i mitt liv da jeg var 8 år gammel. Beste venninnen min Trine og jeg, har alltid vært glad i dyr. Spesielt hunder. Vi viet hver eneste ettermiddag etter skolen til å gå tur med alle hundene i nabolaget da vi var små. Vi kjøpte alle hundebøker og studerte alt som hadde med hunderaser, hundehold og oppdragelse å gjøre. Så en sen vinterkveld, etter uendelig mye mas på mine foreldre, fikk vi overta en valp(blanding mellom Schäfer og svart Labrador)gjennom noen venner av foreldrene mine(de kunn ikke ha henne, HELDIGVIS). Hun var svart med en hvit flekk på brystet, og var i ekstase da hun kom. Fra dag èn av bodde Zenta på rommet mitt, og der ble hun til sin siste dag det året hun skulle blitt 16 år.
Zenta var ekstremt intelligent, hengiven, kjærlig, leken og lydig, og hun vil alltid ha en stor plass i hjertet mitt <3

Ingen kommentarer: