torsdag 17. juli 2008

Ukens filmanbefaling. Husker du denne...?

"INTERVIEW WITH THE VAMPIRE"


















To venninner og jeg vekket gamle minner da vi så denne filmen på søndag.
vi må strekke oss helt tilbake til 1994 da filmen frontet de store kino-saler verden rundt. Jeg var 13 år, og det var rundt denne tiden jeg hadde tapetiserte hele veggen med postere av Brad Pitt, Keanu Reeves og Jared Leto(hvordan foreldrene mine godtok det, vet jeg ikke).

Filmen er spekket med stjerner, hvor vi møter Brad Pitt, Tom Cruise, Kirstin Dunst og Antonio Banderas i de viktigste rolllene. Inerview with the vampire, handler om vampyren Luis(Brad Pitt) bekjennelse om hans liv. Sjangeren går under kategorien thriller, og er en film du bør se uavhengig om du liker vampyr-filmer ikke. Dette er en god film uansett!

Ukens filmanbefalig!


















Brad Pitt og 12 år gamle Kirstin Dunst. Denne filmen ble svært omtalt ang. "kysse-scenen" mellom de to.

Ingen kommentarer: