onsdag 12. november 2008

Long time no see :)

Hei og hopp!!

Har desverre vært mye å gjøre i det siste. så jeg har desverre gjort det som er litt fy fy.. nemmelig prioritert bort bloggingen litt. Men, det er bare midlertidig :)
Sist uke klarte jeg å dra på meg en grusomt slitsom forlkjølelse, som gjorde at jeg ble liggende hjemme i sengen. Er fortsatt ikke kvitt den. Men, er iallefall i super form igjen! :)
Idag skal jeg trene med Linn etter jobb. Deretter må jeg hjem og være vaske-kjærring.
Håper dere alle har det bra!

Hilsen en sprudlende Linn :)


















En bruner Linn i den mer lett-kledde perioden kaldt sommer.. er det bare jeg som savner sommeren?

3 kommentarer:

Snart tretti sa...

Godt å ha deg bloggende tilbake! :)
Kjipt å være forkjøla, må bli frisk snart!

Og jeg skal også trene og forhåpentligvis rekke å være vaske-kjerring i dag.. hvis ikke jeg pisker mannen til det, haha!

Jeg lenger også etter sommer!!

Hanne sa...

Du er definitivt ikke den eneste, savner sommeren masse, og gleder meg til våren kommer:) Kanskje litt tidlig å begynne å glede seg?:) Elsker å våkne opp til sol og varme, og kunne være litt mer lettkledd enn man er nå;)

Linn sa...

Grombaben:
pisk mannen,så får du fri! hehe..
Det er godt å være tilbake! :)

Hanne:
Det er ikke tidelig å glede seg! Jeg begynte å lengte så fort jeg innså at sommeren var forbi. Har så lyst å slippe å dra på meg lagvis med klær.. bare hoppe i en lett kjole og et par sandaler eller pumps... vi får bare drømme inntil videre. Men, våren kommer jo før vi aner det! :)