fredag 15. august 2008

"Kill Bill-Ukens film"

Igår så silje S og jeg Kill Bill, den første av to filmer. Hun har nemmelig ikke sett den. Så jeg så meg selv ansvarlig for å gjøre noe med det. Den andre filmen skal vi nok klare å se innen neste uke er omme!
Fem år er gått siden denne filmen frontet kino-lærretet! Quentin Tarrantino hadde gjort det igjen. Den geniale mannen kommer gang på gang med noe originalt og uventet innen filmverdenen! Jeg tviler ikke på at han må ha røyka et eller annet som ikke er å få tak i butikken. Men, uansett, fantasien hans kan få målbinde seg med!
Humoren, fantasien, de forskjellige filmvinklingene, variasjonen, spenningen, fortid, nåtid og fremtid, for å ikke snakke om skuespillerpresentasjonene.. alt sammen blir en suppe som resulterer i komplett suksess!!

Ukens filmanbefaling, definitivt! Denne bør stå på:

"Filmer jeg må se før jeg dør"lista di ;)



















Uma Thurman spiller en fantastisk hovedrolle i denne filmen

Ingen kommentarer: