tirsdag 19. august 2008

"Ukens film"

CRUEL INTENTIONS...

Passet på å skaffe meg og Trine permiere-billetter da denne filmen dukket opp på det store lerretet i 1999. Siden den gang, har jeg sett filmen om og om igjen.. dvs.. fram til jeg kastet VHS-filmene og spilleren min for noen år siden.. På lørdag kjøpte min kjære mor denne filmen til meg. Og jeg kunne på nytt nyte lidenskapen til Ryan Phillippe og Reese Witherspoon...

Selve handlingen:
Kathryn og Sebastian er stesøsken i den øvre klasse. De har antageligvis ikke særlig å gjøre denne sommeren, ettersom de inngår et veddemål om Sebastian klarer å forføre den jomfruelige Anette innen skolen starter til høsten. Vinner Kathryn veddemålet, får hun bilen hans. Og vinner Sebastian, får han Kathryn... Ting ender selvsagt ikke helt som noen av dem hadde tenkt...

En av mine gamle favoritter. MÅ sees!

I Hovedrollene:
Ryan Phillippe
Sarah Michelle Gellar
Reese Witherspoon
Selma blair




















Ryan phillippe, definitvit ukens "Eye Candy" med sine store Kissable lips!

Ingen kommentarer: