fredag 22. august 2008

Litt shopping!

I perioder går man lei av alle klærne sine.. har jo to stooore skap fulle av klær, og vinterklær bortpakket(må snart byttes ut med sommerklærne..snufs..). Enda har jeg kommet fram til den konklusjon, at jeg ikke har noe å ha på meg lørdag kveld!
Men, igår ble det en liten shoppingrunde. Og jeg fant en søt kjole som har reddet meg ut fra mitt lille kles-problem. Fant et matchende belte også :) Så nå gleder jeg meg bare til imorgen :) Kjøpte i tillegg en enkel hvit løs topp og et blå/hvitt sjal som jeg har på meg idag.


















Søt kjole fra Cubus. Kun kr. 249,-














Lilla tynt flette belte som matcher kjolen min. Fra H&M Kr.89,-

2 kommentarer:

Snart tretti sa...

Den kjolen har jeg også så lyst på! Spørs om jeg ikke må skaffe meg den jeg også:) Cubus har tatt seg sånn opp!! SKal du noe spesielt lørdag kveld da, siden det krevde nytt antrekk? :)

Linn sa...

Grombaben:
Ja, den er veldig søt. Jeg kjøpte den i marineblå, men finnes også i sort. Passer utmerket til jeans jakke og støvletter :-D
Har planene klare for lørdagen vettu :) Silje og jeg har invitert venninner på ost og vin til helgen. Gleder meg til det :D!!