fredag 29. august 2008

"Endelig helg"

I morgen skal vi feire Sophies bursdag! Vi gleder oss vi gleder oss! Blir hyggelig jentelag hjemme hos oss, før vi finner oss et trivelig sted ute å feire henne videre. Dermed blir det en rolig kveld idag, tenker jeg!
Fikk desverre bare trent to ganger denne uken pga. sykdom. Noe jeg ikke er særlig fornøyd med.. Ellers er formen ganske fin idag, bortsett fra at jeg fortsatt sliter med sår hals. Men, håper at jeg kan ta meg en løpetur imorgen, dersom halsen er fin igjen. Uansett, er jeg tilbake for fullt neste uke. Ser jeg fram til!! :-D
Ellers denne helgen, skal jeg møte kjære Trine en av dagene. Hun reiser til Spania-Alicante en mnd neste uke. Noe jeg synes er kjempe fint for henne. Men, litt trist for meg. Men, den mnd går nok fort. Og hvis jeg har råd og mulighet, tar jeg meg kanskje en helgetur til henne :)

God helg!


















Dagens antrekk: Lys brun skinn-jakke, hvit tunika/kjole Gina Tricot (ny 299,-), Lee-bukse, hvite mokkasiner

Ingen kommentarer: