tirsdag 2. september 2008

Success, I've got my dress!!

For en ukes tid siden, kom jeg over en kjole på Gina tricot som jeg så gjerne ville ha. Men, ettersom den var i typisk sommerfarge(fersken), måtte jeg la fornuften råde... sommeren er jo forsåvidt over.. Men, denne helgen skulle Sophie feire bursdagen sin.. hadde svært lite i skapet som fristet.. så streifet innom hele butikk-utvalget i bogstadveien, for å finne noe som kunne gjøre susen.. Men, uten hell. Etter lunsj med jentene.. var planen å traske hjem. Men, vi dro tilfeldigvis innom Gina tricot. Og det tok ikke lange stunden, før jeg hørte Silje rope at det var halv pris på fersken kjolen min. Jess! Takk Gud for at sommeren er over.. eller.. egentlig ikke.. Men, straks hadde jeg noe å ha på meg til kvelden. Men nå som august har bikket over til september, må jeg nok innse, at det vil bli mindre fargerike tider frammover..











Silje, Jade og jeg på lørdag

Ingen kommentarer: