mandag 22. september 2008

God mandags-morgen!

Idag er jeg en meget trøtt jente. Har klart å få i meg en kaffe, og spist en skikkelig frokost. Tenkte at det kunne lette litt på øyelokkene. Vil ikke si det har hatt sin ønskede effekt, men..
Tror egentlig bare, at konklusjonen min er at jeg skal legge meg tidligst mulig idag. Ble litt sent igår, ettersom jeg ble sittende å se på opptil flere episoder av Dexter. En av mine favorittserier akkurat nå. I tillegg til at det ble litt sent igår, var jeg på underskudd fra dagen i forveien.. Jeg må nok ærlig innrømme. At mine planer om å ta en helg hos foreldrene mine, gikk rett vest. Dro ikke til de før igår ettermiddag..
På lørdag var jentene ute og spiste lunsj på Nobilis. Da kvelden falt til mørke, hadde jeg forlengst blitt fristet til å henge med Silje, Sophie, Camilla og Line ut. Når det er sagt, så må jeg nevne, at det var første gang på lenge jeg hadde det ganske gøy ute. Ble litt sent lørdag natt, og jeg våknet ganske tidlig på søndag.
Håper alle har hatt en bra helg! Hilsen frk. Puffy-eyes :)
















Lunsj på nobilis. Egg & bacon. Salat














Lunsj på Nobilis














Fikk hjemmelaget burger hos forldrene mine igår. Burgeren var hjemmelaget. Brødet også. Smakte nydelig!

2 kommentarer:

Snart tretti sa...

Så ut som en god helg! Og nå rett før lunsj så maten veeeeldig god ut også:)

Linn sa...

Hehe.. var en veldig fin helg! Men, fikk ikke ladet batteriene så mye som jeg i utgangspunktet hadde tenkt. Men, det gjør selvsagt ikke så mye :)