torsdag 25. september 2008

Modell jeg?Absolutt IKKE..

Men, jeg synes det har vært gøy å stå forran profesjonelle likevel, de få gangene jeg har gjort det.
Fant nemmelig et gammelt Senter magasin fra våren 07. Jeg tilbød meg selv å stå modell for noen av butikkene i det lokale shoppingsenteret i området, hvor jeg bodde og jobbet. Jeg jobbet på Elixia på den tiden. Og treningssenteret lå på dette shoppingsenteret. Sentersjefen kom innom og lurte på om det var noen av oss som kunne tenke seg å fronte sommerkolleksjonen i noen av klesbutikkene. Jeg takket ja til en rask lommepenge, og gjorde det. Her er et av bildene fra katalogen:














Er meg til høyre. Kanskje ikke så vanskelig å gjette? ;)

3 kommentarer:

Pinton sa...

jeg er iallefall alt for kort:) hehe..

Linn sa...

Pinton:
Hehe.. det er jeg og! Men, hvem har vel noe imot jenter som er søte og petite?

Hanne sa...

Så gøy:) Jeg er også altfor kort med mine 163 cm... Men som du sier, det er bedre å være søt og petite;)