fredag 5. september 2008

God morgen godt-folk!

Idag har jeg fått gratis kaffe og gratis bonaqua. Lommeboken min skriker fordi den er så pengelens om dagen.. Det gjør nesten jeg også! Når jeg har lite penger, er det utrolig hvor sparsom og flink jeg er økonomisk! Tenk om jeg var sånn alltid?? Da hadde jeg hatt ekstremt mye penger, som jeg ikke eier idag..
Jeg er jo svært avhengig av morgenkaffen min. Må liksom han en varm lattè i hånden på vei til jobb om morningen..
Noe jeg er veldig glad for, er at jeg er svært flink til å bruke disse kaffekortene overalt. Og når gratis kaffe'n kommer, sparer jeg den til vanskeligere tider. Så idag troppet jeg opp med et gammelt kaffe kort fra Deli de Luca. Fikk meg både en ekstremt stor(mulig jeg egentlig skulle få en liten, men jeg tynet kortet for det det var verdt) kaffe lattè, og en Bonaqua av valgfri sort gratis :-D. Takker meg selv for at jeg sparte det til en dag som denne ;)

1 kommentar:

Snart tretti sa...

Haha, sånn er jeg også! I dag hadde jeg gratis kaffe på 7/11, men siden de koster 10 kr denne uken sparer jeg den til en annen gang! :)