tirsdag 2. september 2008

Tilbake til hverdagen... igjen...

Vel.. da er det en ny uke.. igjen. Igår ble det en rolig dag med kaffe med Silje og Sophie etter jobb.. Senere dro jeg ned til Silje.S, hvor vi koste oss med god mat (marinerte koteletter og rot-mos..namnam) og pratet skit forran tv'n.
Ellers har jeg hatt problemer med sykdommen i helgen. Men, nå er det bare halsen som bråker litt med meg. Men, ellers er formen ganske bra. Så nå lyder treningsplanen som følger:

Tirs: boxing utgår(buhuu.. venninen min kan ikke denn el .neste tirdag)-> spinning
Ons:Power styrke + løpe 30 min
Tors: Bosu kondisjon og styrke
Fre: Løpe














Middag mandag: Marinerte koteletter, og hjemmelaget rotmos

1 kommentar:

Snart tretti sa...

Deilig plan det der da! Her blir det fotballx2, pilates og styrke tenker jeg! :)