fredag 19. september 2008

Dette spiste jeg på Torsdag

Igår lagde jeg meg en frukt-tallerken, fra utvalget jeg fant av fersk frukt i kantinen. Spiste deler av den til frokost.
Til lunsj ble det en riktig stor posjon salat. Til varmrett igår, var det kylling-spyd. Veldig gode ;) Ble en kjapp brødskive med makrell i tomat før trening. I mellom løpingen og styrketrningen igår, spiste jeg en pære, for å fylle på med litt energi.
Til middag spiste jeg strimlet marinèrt svine-kjøtt med kålrotstappe(som jeg venter på å bli lei av) og dampet kål. Vet ikke om tilbehøret var den idielle sammensetningen. Men, godt var det uansett!! Avsluttet med en appelsin til kvelds:)





4 kommentarer:

Snart tretti sa...

Det var en bra matdag! Det mange gjør feil (og særlig jeg) er å spise for lite. Da blir man jo bare sulten og energiløs og får lyst på allskens søtsaker..

Linn sa...

Hehe.. jeg føler jeg spiser for mye noen ganger. Iallefall når min far og yngre bror mener at det er jeg som spiser mest i familien..hehe.. bra forbrenninen min fortsatt er brukbar;)

Spis, løp, les sa...

Kålrotmos så godt ut! Jeg er ganske lei potetmos etter to ukers ufrivillig potetmosdiett, så da vet jeg hva jeg skal ha til middag imorgen. Takk for tipset!

Linn sa...

Kamillagorilla:
Det er kjempe godt faktisk! Er vel derfor jeg ikke har klart å gå lei enda ;)
Bare hyggelig at jeg kunne stå til hjelp! ;o)