mandag 8. september 2008

KOMFORT-SONEN

Denne helgen har vært deilig og avslappende. Bodde hos foreldrene mine i forbindelse med nanvefesten til niesen min. Når jeg skal lade batteriene, synes jeg det er godt å komme hjem til mor og far. Da slapper jeg 100% av. Spiser god mat og har gjerne serie/film-maraton! Kanskje ikke det beste for fysikken. Men, herlig for psyken.
Jeg vil si jeg har kula'n ganske fint forran tv-skjermen til mor og far denne helgen. Lå rett ut i stresslessen igår og så på media-senteret(Et slags film,serie,musikk++bibliotek man kan legge inn på pc'n. Pappa har en pc tilkoblet Tv'n i stua). I går så jeg alt fra serier til filmer, mens jeg spiste og koste meg.
Idag er jeg i super form, og klar for en 5-dagers treningsøkt denne uken!














Blar igjennom Mediasenteret for å finne noe spennende å se på














Lørdagsmiddag:Kasslergrateng.Min svenske mor disker ofte opp med svenske retter. Denne retten lages i form med ris nederst, røkt skinke(som mamma har stekt i ovnen og skåret i skiver først) en utrolig god saus og masse god ost på toppen.














Vi bakte grovt brød igår. Nystekt varmt brød med brunost og smør som smeltet på brødet, var ikke å forrakte














Ute i hagen hos mor og far, og plukker meg noen plommer

2 kommentarer:

Hanne sa...

Det hørtes ut som en koselig helg, det er utrolig avslappende å dra hjem til foreldre, bli skjemt bort litt;)

Linn sa...

Hanne: Ja det er det virkelig!! :)
I tillegg får også lommeboka mi hvile. Det trenger den virkelig nå.hehe..