fredag 12. september 2008

KICK OFF

I sommer var det relativt rolig og stille på jobb. Men, nå er høsten i full gang, og det nærmer seg "Kick Off-fest" på avdelingen vår. Så er i full gang med planlegging av den. Det er meg, og 5 karer som sitter fast på kontoret i min avdeling. Pluss to stk. som veklser mellom å jobbe på kontoret og i feltet ca. 50/50 %. Videre har vi ca 50-60 møbelmontrører som jobber i vår avdeling. Men, de er alltid ute i feltet. De titter innom støtt og stadig da. Og det er svært hyggelig.
Når det kommer til Kick-offen, jeg har fått litt inspill fra kontor-gutta. Det er trotsalt bare jeg som jente i gjengen. Og da må jeg passe på så vi gjør noe som faller i smak hos gutta. Hvis det blir som jeg ønsker, blir dette en sabla bra Kick-off med mye latter og sprell! Gleder meg :)

Ingen kommentarer: