fredag 12. september 2008

"Rock Band"

Har du hørt om det?? Mine to brødre har begge invistert i moroa, som har tatt spillverden med storm. De fleste av oss har vel prøvd Sing-star?? Jeg kan ikke telle antall jente-forspill vi har hatt med Sing-star. Kjempe gøy. Så kom Guitarr hero, som også har vært en kjempe suksess!
Men, hva skjer når du legger Singstar og guitarr hero sammen, og plusser på litt ekstra instrumenter?
Vi snakker om ROCKBAND. Her må det 4 stk. deltagere til for å få et komplett spill i gang. Her må det være en på trommer, gitar, bass og en vokalist. Det går selvsagt an å spille ferre. Men, den største gleden får man selvsagt av å være full pott.
Sist lørdag kveld, menget jeg meg i sofan med min kjære lillebror og hans kompis Glenn, og bega meg ut i i Rockbands verden sammen med dem. Jeg fortrekker å synge. Så det gjorde jeg, mens Niklas(broren min) spilte bass, og Glenn trommer. Alt mulig fra Oasis til Aerosmith og mange gamle og nye slagere. Det hele er veldig festlig, og kan fint brukes som ett nytt type forspill-spill :)

















Her er Diesel, den to år gamle hunden til Glenn. Han er av rasen Bullterjer. Opprinnelig var han søsteren til Glenn sin. Men, ettersom hun ikke kunne ha han, tok Glenn seg av Diesel. En skikkelig goding av en hund. Ble sittende og kose med han, noe han satt veldig pris på.

Ingen kommentarer: