tirsdag 9. september 2008

God Morgen :)

Idag var jeg oppe og "hoppet" 05:35 presis!Måtte i et møte kl 07:00. Skal i et nytt et nå kl 08:00. Så får vel være rask!
Uken er i god gang for mitt vedkommende. Fikk med meg en time spinning igår med Silje S. Instruktøren satt fast på et tog, så vi fikk sykle alene den første halvtimen. Men, alle fikk en protein-sjokolade som plaster på såret da vi gikk. Og jeg mente selv jeg hadde klart å være effektiv. Så ingen sure miner uansett.
Etterpå ble det laksemiddag for mitt vedkommende(fisk ukentlig ;) ), og jenteprat med Silje, Sophie og Camilla hjemme hos oss.
Nå må jeg løpe. Men, ha en strålende dag!! :)














Majorstuakrysset kl 06:30 idag morges. Snakk om morgenfugl på tur!!

4 kommentarer:

Snart tretti sa...

Morgenfugl ja! Jeg har litt problemer med å stå opp nå som det blir kaldere og mørkere! Haha, så kjedelig med sykkelinstruktøren, men deilig med proteinsjokolade da:) Ha en strålende dag på jobb!

Linn sa...

Hehe.. er vel egentlig ikke sertifisert "Morgenfugl"enda. Men, må si jeg har klart å komme meg på jobb litt tidligere noen dager nå:)
Men, enig i det. Alt blir så mye tyngre.. kviet meg for å gå ut av senga idag.. var så kaldt utenfor dyna. Og det var fremdeles bekmørkt ute.. så ikke særlig fristende,nei.

Hanne sa...

Det var grusomt tidlig;) Tidligere jobbet jeg så kronglete til at jeg måtte opp 06.10 hver dag... Nå jobber jeg på Lysaker og kan heldigvis sove til 07.00:) Luksus:)

Linn sa...

Hanne: Jeg jobber også på Lysaker..hehe :) Men, bor på majorstua. Tar meg ca 30 min fra jeg går fra leiligheten. Jeg har flexi-tid. Med kjernetid mellom 7:00-9:00. Kan også ha hjemmekontor. Så ikke noe å si på arbeidstiden, egentlig ;) Er bare jeg som har vært flink med å begynne tidlig, sånn at jeg kan slutte tidlig ;)