fredag 19. september 2008

Back on track!

Igår var det tilbake på trening igjen! Etter en dag med "healing", var det gøtt å få svettet skikkelig ut. Løp og trente power. Føler meg så god og salig etterpå når jeg kværner meg ned i sofan med middags tallerkenen i hånden. Deilig følelse :)
Skal trene idag og imorgen også. Så er jeg fornøyd med en 4-dagers innsats!


















Treningsantrekk igår: Min nye Adidas løpebuks(which I luv), Champion fleece, og grå tanke med hvit singlett over(som ikke er spes. synelig).

2 kommentarer:

Snart tretti sa...

Flinkisen. Så deilig! Denne uken har jeg faktisk ikke hatt tid til mer trening enn fotballkampen på mandag :( Eller danset jo bryllupsvals her en dag, tror ikke det helt teller, hehe! Men satser på trening både lørdag og søndag. Får jo energi av det, og DET trenger jeg!

Linn sa...

Ja, det er sant det! Stå på!! :)