onsdag 24. september 2008

God Morgen!

Er det ikke herlig å møte blå himmel og knall sol en høst-morgen? Det synes iallefall jeg! Var bekmørkt ute da jeg våknet.. og merker det gjør det vanskeligere å løsrive seg fra dyna. Men, så fort solen titter opp, merker jeg smilebåndet får strukket litt på seg:)
Som planlagt, fikk jeg både trent og vasket igår. Gøtt å få sistnenvte unnagjort. Fikk meg også en god natts søvn. Jeg var så trøtt igår, at jeg havna i seng kl 22:00

Idag blir det langt mere hyggelige og sosiale omstendigheter for mitt vedkommende. Jentene kommer på tacomiddag hos oss. Og ellers står Greese på tv-menyen. Så tror vi skal få en riktig hyggelig kveld! Har også passet på å booke meg på spinning, så jeg får sprelt fra meg innen klokken slår 18:00. Jeg slipper ikke uanna det, nei ;)

Ha en fin dag!


















Dagens antrekk:
Grå genser fra H&M (299,- kr), sort bukse fra VOE(Voice of Europe), Converse sko

7 kommentarer:

Hanne sa...

Fint antrekk, også så nydelig hår du har:) Deilig med sol og litt varme, håper høsten fortsetter sånn:)

Snart tretti sa...

Hørtes ut som en deilig dag i går da! Og i dag:) I dag må jeg leke vaskekjerring, tror jeg..

Helt enig med Hanne, håret ditt er sååå fint!

Linn sa...

Hanne:
Ja, er så godt med deilig vær. Var akkurat ute en tur i solen. Kjempe deilig!

Linn sa...

Grombaben:
Hehe.. var det din tur å være vaskekjerring idag. Vel, er alltid gøtt når man er ferdig! Rent og pent, og man føler et velvær i heimen :)

Linn sa...

Hanne og Grombaben:
Takk for at dere synes håret mitt er nydelig :-D
Er det noe jeg pleier å få komplimenter for av venninnene, så er det håret. Tror jeg har vært litt heldig med kombinasjonen fra mors og fars siden. For mamma har tjukt, slitesterkt, krusete og mørkebrunt hår. pappa har lyst tynt hår. Jeg fikk det lyse håret fra pappa sin side. Og det sterket, tjukke slite sterke håret fra mamma. Håret mitt tåler mye, og det er er ikke dumt! :)

Pinton sa...

kjempe fin grå genser..! hmm, det er vel ikke helt genser men!:)

Linn sa...

Pinton:
Hehe.. vil si meg enig i det. Men, jeg kan vel ikke kalle den helt en topp heller?? Eller? :)