fredag 12. september 2008

Helgen uke 37

Da nærmer deg seg helg, folkens! Er vel ikke bare jeg som ser frem til det??
Idag blir det trening etter jobb. Så har jeg bestemt meg for å rydde skikkelig i skapene mine, og få fram høst/vinter klær jeg har pakket bort. For å så rydde vekk sommerklærne...vet det sistnevnte vil være litt tungt for hjertet. Men, sommeren er over enten jeg vil eller ikke..
Imorgen derimot, blir en litt mer spennende dag. Starte morningen med en løperunde. Etterpå skal jeg ta en kaffe med venninnen min Johanne. Hun skal forlate meg til fordel for England. Kan ikke fatte det!!
Ellers skal jeg i bursdagen til Silje-tuttelutta miii.. for hun blir såå gammel på søndag. Og det mener hun at hun bør feire. Noe jeg virkelig ser frem til!! Senere på lørdagskvelden ser det ut som jeg drar en tur til kompisen min Preben, som også fyller år. Blir en tur dit istedenfor byen. Noe jeg forøvrig ikke har råd til nå heller. Blir koselig å ta en fest med gutta også :)

Søndag skal jeg gjøre akkurat som Nemi. Ikke dumt det, eller hva? ;)







Trykk på bildet for større format

Ingen kommentarer: