torsdag 11. september 2008

Onsdag-en bra dag

Igår var en relativt bra dag :)
Etter jobb igår, tok Sophie og jeg en kaffe etter jobb. Senere kom Silje og holdt oss med selskap. Utpå kvelden dro jeg ned til Silje S, hvor vi lagde middag og så på dette nye programmet på Tv Norge: GREASE, hvor de da skal finne Danny og Sandy til Musikalen med samme navn. Jeg må ærlig innrømme at jeg synes det er svært underholdene å se folk rave ut og inn på audition.. Og noen ganger må jeg se bort eller gjemme meg bak en pute, mens jeg vrenger, vrir meg, og blir oppriktig flau på vegne av ekstremt talentløse folk. Mens andre ganger får jeg gåsehud fordi store talenter også vet å gå på audition, og fyker rett til denne "Grease-skolen" før de så vidt rekker å si noe. Og det vel fortjent. Uansett, her snakker vi audition blandet av Idol og Dansefeber i ett og samme program. Her må man synge, danse og utføre en monolog. Og det er ikke alltid like lett ;)















Her er gårdagens middagsresultat: Kyllingsalat med masse godt oppi..mmmmmmmm!!!

Ingen kommentarer: