fredag 19. september 2008

Helg helg heeeelg!!!

Kl.15:00 tar jeg helg! Det skal bli gøtt!
Denne helgen skal jeg bare slappe av, har jeg funnet ut.
Idag skal jeg først trene, så skal vi i bursdagen til venninnen min kristin, som førøvrig holder til I Le France meste parten av sine dager. Der nyter hun tiden sin med sin franske Rugbyspiller-kjæreste. Men, nå er hun i Oslo. Så det blir koselig å se henne igjen :)
Hva jeg skal på lørdag og søndag er litt uklart. Skal på spinning i morgen tidlig. Ellers kan det se ut som om jeg drar en tur til foreldrene, hvis alle mine nære og kjære har ulike planer for helgen. Det tar jeg som det kommer. Det fuktige byliv orker jeg ikke støte på denne helgen iallefall.
Har dere noen spennende planer da?

Ha en super helg, uansett!!

Her har dere meg og Nemi denne helgen:

1 kommentar:

Hanne sa...

Deilig med helg:) Her blir det den tradisjonelle fredags-tacoen, kanskje litt shopping i morgen, spise god mat, og ellers bare slappe av! God helg:)