fredag 26. september 2008

God helg!

Nå bugner det over med ting på jobben. Har mye å gjøre i forhold til denne "konfidensielle" oppgaven fikk(som jeg nevnte for noen uker siden ;). Det er ikke så stort at du detter av stolen altså. Men, jeg kan fortelle det når det hele er over :) Uansett, vet ikke helt hvor mye blogging det blir de første dagene neste uke. Men, får sikkert tatt meg litt tid til det innimellom!
Ellers, skal jeg på lønningspils i kveld. Og det ser jeg veldig frem til! Tror det blir kjempe gøy! Satser ellers på en rolig helg lørdag og søndag. Og det skal bli gøtt! Mulig jeg er litt skrall imorgen, når jeg tenker over det. Hehe.. :)
Har dere noen hyggelige helgeplaner da?

Vil ønske alle en riktig god helg!! Og her er dagens antrekk:


















Alt er fra H&M

3 kommentarer:

Hanne sa...

Fint antrekk, elsker fargen på toppen din:) Jeg har vært på "cruise" til Kiel i helgen, veldig gøy og koselig! Spist masse god mat og kaker... Rullet nesten av båten isted;)

Snart tretti sa...

Nå håper jeg du snart blogger igjen:) Miss you, hihi:) Har blitt så godt vant til Linn-blogging!

Linn sa...

Grombaben:
Tusen takk, Søte deg! Har vært litt mye sist uke. Så fikk ikke blogget. Men, er tilbake nå!! :)