fredag 5. september 2008

Mine OUTFITS uke: 36

Håper alle har hatt en fin uke, og ser fram til helg! Idag kom jeg kl 07:00 på jobb. Så drar rundt 15:00 for å rekke trening, før jeg drar på kino med min lille bror(ikke så liten..dessuten 23 år..) i kveld. Vi skal se WALL-E, som skal være den beste Pixar-filmen så langt. Time will show!

Her kommer ukens antrekk! Selv er jeg nok mest fornøyd med torsdagsantrekket:

Dagens fredags-antrekk:


















Genser fra H&M(hatt i mange år, og elsker den), jeans fra Bikbok og støvletter














Antrekk Mandag 1 sept-Torsdag 4 sept. Trykk på bildet for større format.

4 kommentarer:

Snart tretti sa...

Fine-Linn! :)

Linn sa...

Grombaben: Så snilt av deg å si!!! :)

Hanne sa...

Jeg stemmer på torsdagens, den toppen/tunikaen var veldig søt:)

Linn sa...

Hanne:
Tusen takk! :) Kjøpte den på Vero Moda i sommer, og siden det har den blitt mye brukt!