torsdag 25. september 2008

God torsdags morgen!

Idag er det torsdag. Men, jeg tror oppriktig at det er fredag. Og det er litt skuffende.. Det er jo trotsalt en arbeidsdag til.
Igår ble det taco med jentene.. vi skulle egentlig vært 5, men så endte det opp med å bare bli oss tre samboerene. Noe som i og for seg var veldig koselig, ettersom det ikke er så ofte vi er samlet alle tre lenger :) Litt kvalitets tid!
Det var jo knall-vær igår. Så rakk til og med å ta en kaffe ute i varmen. Var sjokkfult på alle uteserveringer i alskens mulig kafeer rundt om i bogstadvn. Men, jeg og kompisen min preben, fant oss en større gressflekk å kose oss med kaffen vår på. Må nyte de siste varme-dagene mens vi kan! :)

2 kommentarer:

Snart tretti sa...

Koselig! Det er nesten fredag for meg i dag, siden jeg har fri i morgen:) Koselig at dere bare ble dere også. Det er noe jeg "angrer" litt på fra da jeg bodde sammen med min venninne, at vi ikke fant på så mye koselige ting. Ble mest hverdag og sånn.

Linn sa...

Grombaben:
Ja, det blir jo ofte slik. Hverdagene er ikke alltid like lett å få til noe sammen. Men, vi har vært flinke til å ha nesten ukentlige middager. Også får vi ofte til en kaffe eller to i løpet av uken. Så noe får vi jo til :)