fredag 12. september 2008

God fredags-morgen!

Idag er en bra dag! Det er snart helg. Og det ser jeg fram til.
Igår forsvant ettermiddagen til trening, og litt styring i heimen, for min del. Ellers ble det litt henging og slenging med Sophie, som kom hjem og holdt meg med selskap.
Var på jobb allerede kl 7:00 idag også. Så ser fram til litt tidelig helg :) :)

Her kommer ukens antrekk. Mandag er ikke med, ettersom jeg ikke tok noe bilde:



















Fredag: Idag har jeg på meg denne svarte kjolen fra H&M(kjøpte den i 2006), sort strømpebukse, og svarte støvletter til.



















Torsdag: Igår hadde jeg på meg en hvit topp fra Ellos, sort bomulls-topp fra H&M under, Lee-Jeans og joggiser


















Onsdag: Kjole fra Gina Tricot, grå cardigan fra H&M, strømpebukser og sorte støvletter


















Tirsdag: Genser fra Ellos, jeans fra Vero moda og hvite Converse på tottelottene :)

1 kommentar:

Hanne sa...

Fine antrekk, skikkelig fredagsfin i dag:) God helg:)