onsdag 10. september 2008

God onsdags-morgen!

Da var det onsdag. Kl 7:00 befant jeg meg i kontorstolen igjen. Klarte å komme meg relativt tidlig i seng igår. Så da var det ikke så vanskelig å komme seg opp heller. Merket jeg var trøtt og sliten etter gårdagens treningsøkt. Så var nok gøtt for skrotten å få hvilt litt, ja.
Idag har jeg treningsfri/restitusjon. Kjenner jeg begynner å bli støl. Så pause idag. Og så er det nye 3 dager med effektiv trening f.o.m imorgen, før jeg tar meg en ny pause!

Dagens agenda er som følger:

Jobbe 7:00-15:00
Etter jobb: Ta kaffe med en kompis
Ettermiddag/kveld: Middag med Silje S

Tror det blir en fin dag for denna tjej :)

Har du noen hyggelige planer idag?














Morgenkaffii på Narvesen idag. De har fått nye og bedre kaffemaskiner på Nationaltheatret(inne på stasjonen). De gamle kaffemaskinene(somm finnes i resten av Norges Narvesen-kiosker), har møkk-dårlig kaffe, for å si det pent.. Sorry Narvesen.














Silje S og meg i sommer. Bildet er tatt på Hvar. Her er vi og spiser lunsj i loungen på Karpe Diem Beach.. I miss it...

1 kommentar:

Snart tretti sa...

Hørtes jo ut som en utmerket dag. Deilig med treningshvile ja. Hadde det i går - skal ikke skulke trening i dag, nei. Pilates er deilig!