mandag 6. oktober 2008

"I'm back"

Mye styr sist uke.. så bloggen ble liggende slik jeg forlot den for nesten halv annen uke siden. Jeg beklager det på det sterkeste, for de som følger litt med på bloggen min.
Men, nå er jeg tilbake!! Blogabstiensene har tatt overhånd. Og godt er forhåpentligvis det. Har desverre vært dårlig på å ta bilder til bloggen sist uke, men, ga ikke kamera helt ferie.
Begynner med helgen som var jeg da. Ble en rolig fredag hjemme på meg. Silje og jeg sørget for å få litt sushi i magen, til middag. Etterpå ble det fredags hygge forran tv'n. Camilla og Jeanette joinet oss utover kvelden.
Lørdag lunsjet Silje, Sophie og jeg på Nobilis, før Silje og søsteren hennes dro avgårde til New York, hvor de fortsatt befinner seg. Rapport fra utlandet tilsier mye shopping. Og det tviler jeg ikke på! Ettersom Silje kun hadde pakket klær og sko i håndbagasjen, og ellers hadde med seg en stor, tom koffert på slep. Videre hevdet hun før hun dro, at hun skulle kjøpe seg enda en koffert til i statene. Så vi snakker nok en sliten lommebok i tillegg til slitne bein når hun ankommer hjemlandet igjen:)
Lørdag kveld var jeg på fest hos en kompis på jobben. Han bor ca 3 min unna meg. Så ganske så belelig, vil jeg si. Venninnen min Linn, kompisen min Preben og jeg dukket vel opp sånn rundt 22:00, og ble der til 06:00 søndag morgen. Jeg sovnet momentant da jeg landet i senga mi. Kanskje ikke så rart?? ;b
Søndag var rockefoten forlengst borte, og etter en kaffe med Sophie på Kaffebrenneriet, viet jeg resten av tiden min i sofan.
Kroppen min har ikke vært så samarbeidsvillig idag heller. Men, sånn går det vel når man hygger seg på fest en lørdag, og dytter i seg pizza og godis dagen derpå(synes jo alltid så synd på meg selv, så da må jeg jo kjøpe noe "trøst".
Her stopper jeg av, da dette er på vei til å utvikle seg til en mindre interssant bok.

Ha en super mandags kveld!!














Dagens lunsj på Nobilis. Nakkefilèt med salat og bakt potet med pestosmør. Veldig godt!!














Lørdag:Fest hos Henrik. Her danser vi(Linn og Linn). Sjohooo :)














Søndag: Kjøpte Italiensk pizza og en pose Smash. Det som er herlig med å bo i byen, er at alt finnes rett utenfor døren. Herlig å bare løpe bort på en Pizza restaurant en uggen søndag, og hente en nystekt italiensk en ;)

2 kommentarer:

Hanne sa...

Så fint at du er tilbake, har savnet deg;)

Linn sa...

Hanne: Så koselig!! Har savnet å lese bloggene deres også. Og selvsagt savnet å blogge selv :)