onsdag 29. oktober 2008

Grombaben utfordrer!

Men spørsmål fra Grombaben:

1. Hvordan ser din perfekte dag ut?
Min perfekte dag er en dag hvor jeg har hatt det gøy på jobb, hadde en god treningsrunde og avrunder kvelden med sosialt samvær med med mange gode venner

2. Hvilke tre ting har du ALLTID i kjøleskapet?
Ketchup, sennep og kaviar (say what??)

3. Hva er din favorittbok?
Mine favorittbøker er "Jordens barn"serien

4. Hvilken farge har du på sengetøyet ditt?
Hvitt blondesengetøy er min favoritt. Har mange forskjellige typer

5. Hva er ditt dyreste plagg?
Må vel være snowboardjakke til rundt 5000 kr

6. Hva er ditt favoritt bakverk?
Mammas kanelkringler!!! Og mammas grove nybakte brød

7. Hvordan stiller du deg til kollektiv transport?
Liker kollektiv når det ikke er forsinkelser(som det dersverre ofte er). Men, ettersom jeg ikke har noen bil fast til disp. Må jeg jo bare godta kollektivtrafikken. Jeg har heldigvis mange muligheter, ettersom jeg bor midt i Majorstue-suppa

8. Drømmeferien?
Vil til Bahamas og New york!!

9. Hva er det kuleste du har på veggen hjemme?
Et stort speil på veggen over sengen!! Den er snasen den, og gjør seg fint der den henger













1o. Dersom du hadde funnet en tusenlapp på gata i dag, hva hadde du brukt den på?
Litt shoppping. Yeah!

Ingen kommentarer: