torsdag 30. oktober 2008

Radio 1 bryr seg...

om Oslo :)

Til radio1 kan man skrive inn om organisasjoner o.l som man mener fortjener å få støtte for å bidre til en bedre tilversel for Oslo-beboerne. Radio 1 har et dommerpanel som skal avgjøre hvem som fortjener å bli støttet, og gir dem et visst antall kroner i støtte når avgjørelsen er endelig.

Jeg skrev inn der idag. Jeg nominerte "Foreningen for omplassering av dyr" (FOD gården). Her får hjeløse dyr hjelp til å leve og finne et nytt sted å bo. FOD-gården får ingen offentlig støtte, og lever kun på gaver og støtte fra medlemmer. Derfor skrev jeg inn til Radio 1 idag, da FOD trenger all den støtten de kan få.

:)
















Rhodesian Ridgeback valper

2 kommentarer:

Hanne sa...

Kjempebra tiltak:) Like ved her jeg bor har vi noe som heter Dyrenes hus. Et år fjernadopterte jeg en katt derfra til kjæresten, da betaler man en viss sum og får oppdateringer og bilder av katten underveis, pluss at man kan komme og besøke den så mye man vil. Kunne godt ha tenkt meg å jobbe litt som frivillig på et sånt sted, må bare få tiden til å strekke til...:)

Linn sa...

Hanne:
Ja, var det da. Få tiden til å strekke til.. Har tenkt litt på det jeg også. Heldigvis er det en del der ute som får det til.
Hørtes ut som et veldig bra tiltak hos Dyrenes hus da :D