tirsdag 7. oktober 2008

DU har meldt deg på UNGKAREN

Ja, det var det stemmen i telefonen sa til meg.
Jeg:Jeg har hva?
Stemmen: Du har sendt oss en søknad til Ungkaren? Fine bilder har vi fått av deg og.
Jeg: Nei, jeg har faktisk ikke det. Jeg ler, og høres nok lettere forvirret ut. Tankene flyr, men, jeg forstår ganske fort hvem de skyldige mest sannsynelige er.
Under samtalen forteller hun hva som står i søknaden "jeg" har sendt. Skulle tro jeg hadde skrevet den selv. Hun beskriver også bildene, og jeg forstår at de har blitt funnet på Facebook. Jeg er fortsatt forvirret, overrasket og litt sjokkert..
Stemmen: Sikker på at du ikke har meldt deg på?
Jeg:Ja, med mindre jeg gjorde det i søvne. Men, jeg tror jeg vet hvem som har gjort det..
Stemmen: Vi vil gjerne ha deg med på audition! Men, du vet vel kanskje ikke helt om du vil det, siden det ikke er deg som har meldt deg på? Eller?
Jeg: Hehe.. jeg er litt overrasket her. Du skjønner, jeg er på jobb. Og denne telefonen hadde jeg ikke forventet akkurat nå.
Stemmen: Men, kan vi ikke si det slik da, at vi ringer deg om noen dager. Så får du litt tid til å gjøre research, og bestemme deg på. Ellers må du gjerne ringe meg hvis du har lyst å være med. Jeg ringer deg uansett om noen dager.

Gutta på jobben ser på meg med nyskjerrige øyne. Jeg ler godt før jeg forteller hva telefonen gjaldt. Litt overrasket var jeg, mildt, kan man si. Nå vet jeg jo hvem av mine venninner som står bak det hele. Og flere mener jeg bør gå på audition. Jeg synes audition er kjempe gøy! Men, er litt usikker på om "Ungkaren" er "My cup of tea"..
Hvis jeg skulle gått videre fra audtion og fått muligheten til å bli med i programmet, hadde det virkelig vært noe for meg å takke ja til å være med? Var mye rart som dukket opp i Ungkaren sist gang.. Men, ingen tvil om at det vil være en opplevelse å delta i noe slikt på mange måter..Usikkerheten henger i meg. Men, jeg må inrømme, at jeg kunne trengt noe action i livet mitt nå. Men, Ungkaren???? Merker jeg er litt skeptisk til de litt mer useriøse realityprogrammene. 71 grader nor hadde vært litt lettere å takke ja til..Men, nå er det jo sånn at det er Ungkaren som vil ha meg inn til audtion p.g.a en søknad jeg ironisk nok ikke sendte inn.
Så hvilken avgjørelse skal jeg ta??

WHAT TO DO????

11 kommentarer:

Hanne sa...

Haha, så gøy! Jeg hadde nok aldri turt å bli med, men det er jo et kjempekompliment at de vil ha deg med da:) Dessuten er det jo en morsom mulighet;)

Spis, løp, les sa...

Si nei, nei, nei!

Snart tretti sa...

Hahahaha! Urfestlig da... Sorry, jeg bare kan ikke slutte å le!!!
Hehe:) Men seriøst, hvorfor ikke? Så lenge du er du og du er deg selv så kan det jo være festlig? Kanskje det er en skikkelig hunk denne gangen også??? Og kanskje du får reise til SØr-Afrika eller noe slikt.. Go for it:)

Gro Anita sa...

Gå på audition, så kan du heller ta stilling til om du vil være med eller ikke etter den:-) Søsteren min var med i fjor, og det var en stor opplevelse sier hun...
"Bedre å angre på ting man har gjort, enn å angre på ting man ikke gjorde"...
Bli med!!!!
Lykke til:-)
Mange klemmer, Gro Anita:)

groanita77.mobilblogg.no

Linn sa...

Til alle:
Takk for mange gode råd:)
Ville nok aldri ha meldt meg på programmet på eget intiativ. Men, nå som det er gjort, så kanskje jeg bare skal gjøre det?
Jeg elsker utfrodringer. Så det trigger spenningen, definitivt! Så har litt lyst å gå på auditionen iallefall. Det kan jo åpne andre dører også det..
Kommer jeg videre, tar jeg bare stilling til det senere. Gratis ferie og opphold erjo heller ikke å forrakte.
Tror jeg stiller på audition, hvis det lar seg gjøre. Så får vi se :)

Snart tretti sa...

Kult! Du er tøff:):)

Hanne sa...

Bra valg, det blir utrolig spennende! Du får holde oss oppdatert:)

Mette sa...

Morsomt :D

Anonym sa...

De skal vistnok til BRASIL denne gangen :)
Spennende !!

Linn sa...

Grombaben:
TAkk! Hehe..fortsatt litt i tvil i meg, ettersom jeg ikke vet helt hva jeg tenker om det å delta i det programmet. Men, hey.. jeg lever jo bare en gang! Sikkert gøy å gå på audtion iallefall.. jeg kan jo alltids takke nei, om jeg føler at det blir feil å bli med, hvis jeg får tilbudet.
Hanne: Selvsagt skal jeg holde dere oppdatert! Detter er jo faktisk litt spennende! Hehe :)

Linn sa...

Veronika:
Ja, jeg hørt det! Leste det ista. Fant ut at jeg måtte gjøre litt research. Fant også ut at man må kunne ta seg fri en periode i begynnelsen av året.