onsdag 22. oktober 2008

Spinning CC Vest vs Colosseum

God morgen!!

Igår var jeg på spinning på CC Vest. Har aldri trent der før, og var litt spent på senteret. Det var ganske fint, og hadde to etasjer. Så kommer til å trene der fremmover også. Det er jo litt mer spennende å trene, når man kan gjøre det flere steder. Dessuten, får man litt mer å velge mellom, og timer som kanskje passer deg til riktig tid.
Linn og jeg tok en spinning time, og det slo meg raskt hva som var fordelen med å gå på spinning der i forhold til Collosseum, og hva som var ulempene.

CC hadde et veldig bra aircondition anlegg. Noe som helt klart gjorde timen mer behagelig. Jeg ble ikke like svett som på Colosseum, og jeg slapp å drikke mange liter med vann. Ellers er syklene mye nyere, og instilligene på selve sykkelen var noe helt annet, da det var flere justeringer enn på syklene på Colosseum. Dermed fikk jeg sykkelen helt riktig innstilt til meg. Noe jeg ikke får til på Colo, fordi jeg er for liten av vekst i forhold til minste justeringene. Det negative med CC, er at det ikke er noe vann å hente i andre etasje. Du må løpe helt ned i garderoben. Noe som ikke lar seg gjøre uten å gå glipp av timen. Så her må man ta med to vannflasker dersom man er redd for å gå tom. Noe som skjedde meg. Det endte med at instruktøren fylte på vann til meg fra sin egen flaske. Litt komisk. Ellers er sykkelsalen en hel del mindre enn på Colo.

Idag er det fullt kjør med Kick off styring. Ellers må jeg være vaskedame når jeg kommer hjem. Så slik ser min dag ut.

Tuddeluu


















Dagens antrekk: Hvit tunika fra Vero Moda, Jeans fra Jean Paul Fêmme og mine hvite Converse favoritter på beina

8 kommentarer:

Snart tretti sa...

Gøy å prøve noe nytt!! Jeg gleder meg til nytt senter på Lambertseter til våren, blir spennende!! :)

Linn sa...

Grombaben:
Det har det jo vært snakk om lenge. Nå ble jeg spent!Skal det nye senteret være Samme stedet eller? Så utrolig bra! Gjett om jeg skal teste ut når jeg besøker foreldrene mine!! :)

Snart tretti sa...

Nei, det skal være borte ved Rema 1000 der visstnok! Virker kjempebra. GLEDER MEG:)

Hanne sa...

Fint antrekk, du har så mange fine tunikaer:)

Linn sa...

grombaben: Spennende!! Skjønner godt at du gleder deg! Håper det blir større,får bedre ventilasjonsanlegg, og at det blir en egen cardio sal til å løpe i(sånn som på Colosseum) :)

Linn sa...

Hanne: Tusen takk! Liker jo klærne mine selv, iom at jeg har kjøpt de. Men, det er jo ekstra hyggelig når andre synes det og :D

Spis, løp, les sa...

Har du prøvd Carl Berner? Jeg har falt helt! Det er så fint der, lyst og lekert, veldig god luft over alt, nye apparater og bra timer. Colo blir bare kjipt sammenlignet med denne perlen :-)

Linn sa...

Nei, har desverre ikke prøvd Carl Berner. Men, jeg har veldig lyst!!! Collosseum og CC Vest blir mer naturlig og lettvint for meg ettersom jeg bor ved og jobber ved de senterene. Det kommer et på Løkka over jul også. Veldig lyst å prøve det også etterhvert :)