fredag 31. oktober 2008

Ooops I did it again!

Kanskje ikke så mye oooops. Men, kastet meg over pennen og ble med i konkurransen i FILM-magasinet nok en gang. Konkurransen på siste side i bladet, hvor man skal skrive en tekst til bildet. Som sist, karret jeg meg ikke lenger opp enn til 2-plassen. Så målet må vel være å komme seg opp på første plassen. Mitt bidrag denne gang:


Bloggen min har røyka noen par med sokker idag, tror jeg. Den er ikke helt som den skal når jeg legger inn bilder. Det ene bildet blir liggende feil vei. Men, det fikk jeg ikke endret på.














Fimmagasinet sist måned. Dette bildet skulle vi skrive tekst til


















Veldig dårlig bilde. Kameraet mitt vil ikke samarbeide. Men, dette var mitt bidrag:

"Fy faen som det klør i fiser'n. Håper en runde med Macarena hjelper.."

Ingen kommentarer: