fredag 17. oktober 2008

Är det Fredan redan?

Solen skinner, blå himmel, grønne, gule, røde og brune blader lyser opp hvert ett smil denne fredag! Morgen kaffen befinner seg i magen forlengst, og her sitter jeg og morer meg med planlegging av Kick Off med gutta på jobben, som er den 25 okt. Gleder meg veldig til det!
I kveld skal jeg i bursdagen til en venninne.
Imorgen har jeg avtalt kaffe med et knippe kompiser. Ellers skal jeg nyte helgen med Sophie og Silje med god mat og film. Kanskje kino? Vi får se. Så det blir en relativt rolig helg med fokus på å lade batterier. Skal få med meg en spinningsøkt på morgen kvisten imorgen også, tenkte jeg.

Noen som skal noe hyggelig i helgen da? Uansett, ha en kjempe fin helg!!


















Dagens antrekk: Lang grå cardigan fra H&M, hvit topp fra Cubus, singlet fra Bik Bok, bukse fra Lee og Converse på beina

2 kommentarer:

Snart tretti sa...

Fint med fredag, selv om jeg skal jobbe litt. Ellers blir det rolig helg. Få stell på heimen, rydde og slappe av. Og kino, skal se nyeste Woody Allenfilmen. Tror det blir en fin helg:)

God helg til deg!! :)

Linn sa...

Grombaben:Riktig god helg til deg og! Blogges til uken ;)