fredag 10. oktober 2008

One of a kind

Idag er det Casual-friday for mitt vedkommende!
Fant fram "god"-hettegeseren min. Denne bestilte jeg for ca. et år siden, på en nettside som heter: www.spreadshirt.net, hvor man designer trykket på tøyet selv. Dvs. på Gensere, t-shirts, luer osv.. Her kan du lage noe originalt som bare bare du har. La fantasien løpe løpsk. Mitt design ble ganske enkelt. På genseren står et av kalle-navnene jeg har blant venner påskrevet. Bildene jeg har tatt, er speilvendt. Så det som egentlig står på genseren er: Staviz. Bak på ryggen har jeg en søt Cupid-logo. Ingen symbolske meninger bak designet. Lagde den bare for moroskyld. Og for å ha noe ingen andre har.


















Turkis genser fra Spreadshirt og jeans fra Wrangler. Conversene på fotan.

2 kommentarer:

Snart tretti sa...

Deilig med casual da! Den var kul den genseren! Knallfin farge også:) Også cupid da:) Han er fin da!

Linn sa...

Grombaben:
Hehe.. ja, han er søøøt.
Er faktsik flere som har sagt at de liker genseren. Litt morsomt å si at det er jeg selv som har stått for detaljene som utmerker seg på selve genseren. Elsker fargen selv. It brings out my eyes.hehe..:)