onsdag 29. oktober 2008

Spørsmål fra Camillagorilla

Jeg fikk disse spørsmålene av Camillagorilla. Alle har spørsmålsmaraton rundt om kring her. Så da er det min tur, og jeg svarer med glede :)

1. Hvor trener du?
Tror det er ganske innlysende. Men, svaret er da i treningsenter kjeden ELIXIA. Jeg har et medlemskap som gjør at jeg kan trene på alle senterene i hele Norge.


2. Hvilken Ben&Jerrys is er din favoritt?
Definitivt "Chocolate fudge brownie" med de deiligste brownie bitene i. Men, på en god andreplass koommer "Fish food" som er sjokoladeis med sjokoladefisker og marshmellows i :)

3. Hva liker du best å trene?
Jeg liker best variert trening. Men, boxing er en av favoritt-timene mine

4. Favorittprogram/serie på tv?
Denne var vanskelig!Men, "One tree hill". Ellers er jeg veldig glad i "Dexter", "House" og "Frustrerte fruer"

5. Hva er din favorittby i Europa og hvorfor?
Måtte tenke meg godt om her. Jeg har vært i mange byer. Men, enda jeg trodde noe eksotisk skulle komme opp her. Havner jeg på "Varberg". Dette er en by som ligger langs svenskekysten ikke langt fra Göteborg. Denne byen er mest kjent for Surfing, men ikke minst sitt fantastiske ferie-idyll med sine nydelige slikeaktige sandstrender og natur. Mang svenske velger å ha hytte, ellers Sommarstuga, som det så fint heter på svensk. Vi hadde hytte på et sted som heter "Träslövs läge". Og når jeg tenker tilbake på mine somre der, kribler det i magen, samtidig som jeg kjenner en enorm lykke og glede. Så ja.. Varberg er byen for meg, fordi den vekker fantastiske minner!

6. Hva så du sist på kino?
The black balloon

7. Hva er ditt favorittprodukt på badet?
Produkter fra Kerastase til håret

8. Vin eller øl?
Alt til sin tid. Jeg har mine perioder hvor jeg kun foretrekker øl, og perioder hvor jeg kun foretrekker vin.

9. Er du redd for finanskrisen?
Absolutt!

10. Hvilken bok leste du sist?
"Rødhette" av Unni Lindell



Jeg må vel følge trenden og lage noen spørsmål jeg også!

1.Din beste ferie noen sinne var når og hvor? 2.Hva er det mest romantiske noen har gjort for deg? 3.Nevn en ting du skulle ønske du gjorde oftere 4.Har du dyr? Hva? 5.Hva er dine topp 3 favorittfilmer? 6.Nevn sist gang du hadde det helt fantastisk 7.Favorittsnacks? 8.Hvor langt nord i Norge har du vært? 9.Er det noen du savner akkurat nå?Hvem? 10.Favoritt vinteraktivitet(passet vel idag? ;) )


Jeg vi at Grombaben og Hanne skal svare :)

2 kommentarer:

Hanne sa...

Jeg tar utfordringen, svarer senere:)

Linn sa...

Det gjorde du :)