fredag 31. oktober 2008

CC Vest Vs. Colosseum

Igår dro Linn og jeg for å ta en boxetime på Elixia CC veste. Nå er det slik at jeg er svært skeptiskt til boxetimene med andre enn Michael på Colosseum som instruktør. Og igår fikk jeg nok en gang bekreftet hvorfor!

For det første.. vi var fem stykker som møtte opp i denne timen, FEM stykker!!!! Helloooo!!?? Bad bad bad sign already! Vår instruktør som het August, en ung Thaiboxer, viste det seg, kom labbende inn. "Ja, vi får bare sette igang" sier han. Linn ser på meg, og prøver å le litt lavt. "Er vi bare 5 stykker????" Oppvarmingen var i og for seg bra. Den varte i 15 minutter. Ellers var fyren alt for opptatt av tenkikken innen thaiboxing, at effektiviteten var svært laber. Utrolig triste greier!! Hele timen var så kjedelig og lite motiverende, at det hadde vært mer gøy å sitte på en stol å stirre i en vegg! Dessuten hadde han så bedriten musikksmak, at jeg heller hører på "Byggmester Bob sangen" i repeat en hel treningsøkt!

CC Vest Vs. Colosseum denne gangen:

Colosseum vinner overlegent på alle mulige måter. August på CC Vest er tydeligvis dyktig, men det å lære bort og ha timer, den kunne han ikke. Det bør jo selvsagt ringe en bjelle når det kun er tre stk. i tillegg til deg og din venninne som dukker opp. Nei, denne boxetimen var helt bak mål.

Ingen kommentarer: