fredag 31. oktober 2008

Happy Halloween!

Idag er det Halloween. Min søte venn og kollega, Linn hadde fikset og pyntet til anledningen da vi kom på jobb idag morges. Her var det gresskar, ballonger, godis, is og tilhørende gresskarpai. paien var forøvrig veldig god!! Veldig fint intiativ av Linn og fikse og styre litt for denne dagen.

Noen som ska feire halloween i helgen da?


















Meg idag. Ikke særlig spennende. Klær fra Bik bok fra topp til tå


















Linn sørget for god Halloween stemning med gresskarpai, godis, is, ballonger, stemingslys osv














Linn var flink med å skjære ut denne gresskaren :)

2 kommentarer:

Snart tretti sa...

Så koselig gjort! Så jo skikkelig hyggelig ut!

BLir ingen Halloweenfeiring på meg, tror jeg. Men må kjøpe inn litt ekstra sjokolade i tilfelle noen søte små utkledd som monstre kommer og ringer på døren (og dersom ingen kommer; Moooore for me:)


Så kjipt med den boxingtimen! Herregud, hater når det skjer. Man skal rett og slett ikke ha den følelsen etter trening!!

God helg, Linnen! Nå er det fredag og snart lunsj (og jeg håper på tex mex eller fredagspizza...) = det aller beste i hele uka, haha:)

Linn sa...

Grombaben:
Hehe.. ja, lurt med litt godis til de søte små da :) Uansett viktig, for hører rykter om egg-kasting hvis man ikke har godis i lende. hehe..
Du må ha en super fin helg du også!! Høres godt ut med tex mex eller pizza idag :)
Suuuper god helg til deg, søta! :)