onsdag 29. oktober 2008

Quiz lørdag

På lørdag hadde vi Kick off :)

Denne dagen ble det full sving med Rebusløp og Quiz som jeg har brukt de siste ukene på å planelegge. Vi på kontoret var så "heldige" og fikk sitte på hver våres poster, mens montørene sprang rundt og løste oppgaver og rebuser på hver post. Vi hadde disse postene: Munch Museet, Teknisk Museum, Nobels fredsenter, Lorry, Sjøfartsmuseet/Kontiki og Operaen. Vi startet dagen kl 13:00 med lunsj og en øl pluss info om dagen på Nichol & Son. Jeg hadde sørget for å bestille mat til sultne menn. Gutta ble delt inn i 6 lag. Etterpå dro vi til hver vår post, mens gutta spiste og drakk opp øl'en. Jeg hadde post på Nobels fredsenter. Var litt småkjedelig å sitte og vente. Men, heldigvis kom mine søte venninner Silje og Silje S og besøkte meg over lunsj og kaffe. Senere på kvelden møttes vi på siste post: Kampen Bistro hvor vi hadde vårt eget avlukke med scene og eget Dj-anlegg. Her fortsatte vi med quiz, en treretters middag, åpen bar og musikk av Dj Linn ;) . Etter poengberegning, vant det en laget hele quiz og rebusløpet og fikk gavdryss og champagne. Vel fortjent. Ble en lang kveld med mye latter og glede. Alle var enige om at det var en kjempe bra og vellykket aften, inkludert meg selv :)














Kaffe på Nobels fredsenter. Gikk mange av de
















Mine antrekk lørdagskvelden. Den nye rosa ull-genseren. Hadde en sort enkel topp under når det ble for varmt med ullgenseren ;) Krøllet håret denne dagen, ble så mye kortere etter at jeg klipte meg ganske mye på fredag.

6 kommentarer:

Snart tretti sa...

Du var helt NYDELIG på håret!!!!! Sinnsykt fin! Og det hørtes jo så moro ut!

ELSKET øl-bildet. haha. Du var kanksje ikke like fornøyd? Eller kommet til det punktet at du ikke brydde deg? Haha:)

Hanne sa...

Så flink du har vært, hørtes ut som et kjempebra opplegg:)

Linn sa...

Grambaben:
Tusen takk!! :D
Angående øl'en. Var en som fikk et vått ansikt sekunder etterpå. Og det var ikke meg;) Men, vi lo bare begge to, og det var ingen sure miner. Kompisen min Preben trodde det var no klåing i bildet, ettersom han kun så min reaksjon. Kvelden fortsatt med glade mennesker. Håret mitt så like fint ut. Men, det luktet sikkert ikke godis. ;)

Linn sa...

Hanne:
Tusen takk skal du ha! Resultatet ble ganske bra tilslutt. Og alle så til å storkose seg! Er lenge siden jeg har hatt det så gøy i sosialt samvær, faktisk :)

Anonym sa...

Så søt du er!!! =)

Anonym sa...

den rosa genseren var bare kjempefin! den kledte du enormt bra! du var supersøt med rosa strikk :)