fredag 10. oktober 2008

Snart helg :)

Helgen nærmer seg! Blir gøtt! Idag skal jente-gjengen samles hos Linn.F, noe som blir kjempe koselig!! Begynner å bli et par uker eller mer, siden vi alle var samlet sist. Så gleder meg veldig til det!!
Ellers har min kjære Trine kommet hjem fra en måned ferie i Spania. Hun og kjæresten har vært i Alicante og pleiet seg selv, solet, badet og trent. Høres jo bare helt fantstisk ut!! Så blir godt å se igjen henne :)
Trine bor et stykke unna meg. Men, hun har ganske stort hus med gjesterom. Så for meg som ikke har bil, er det ypperlig å kunne sove over. Så blir masse jentprat, middagskos, film og tur med hundene hennes i skogen, dvs. hvis været tillater det (finnes ikke dårlige KLÆR, bare dårlig vær..det er min versjon av det motttoet. Hah!) ;)

Noen andre som skal noe hyggelig i helgen?

Ellers, ønsker jeg dere alle en riktig god helg!! :-D


















Trine. Kjeder meg aldri når vi to er sammen for å si det sånn! :)

5 kommentarer:

Snart tretti sa...

Haha, bra bilde:)

Jeg skal besøke niese og svigerbestemor og til roma. Ikveld blir det taco og tv! Herlige helg!

Linn sa...

Grombaben:
Misunner deg! MEGET!

Mammabenti sa...

oh jentekvelder er alltid så koselig:D kos dere!

Hanne sa...

Hørtes ut som en herlig helg, kos deg masse:)

Spis, løp, les sa...

Jeg var ute i går og hadde film- og pølsekveld med en kompis i kveld. Jeg så Ondskapens hotell for aller første gang og nå er jeg så redd at jeg ikke vet om jeg tør å sove :-)
I morgen blir det trening og klesvask.