fredag 24. oktober 2008

Morgen trim er godt for Linn :)

Idag hoppet(kanskje litt overdrevet) jeg ut av sengen kl 05:35. La meg før kl 22:00 igår og sovnet på et blunk. Så har sovet nesten 8 timer i natt. Da gjorde det gøtt med en 30 minutters løperunde på Elixia. Rakk å være på jobb til kl 08:00. Så har gjort en fin innsats på morningen, synes jeg :) Er så glad for at jeg er ferdig med dagens treningsøkt! :-D


















Etter en god treningsøkt, har du meg nydusjet og fresh, og straks klar til en ny dag på jobb :)

4 kommentarer:

Snart tretti sa...

Sporty spice! Heldige deg! Selv mangler jeg totalt motivasjon, men i helgen blir det trening altså!!! :)

Linn sa...

grombaben:
Ja, er lett å være litt demotivert i dette høstmørket også. Holdt nesten på å backe ut. Men, jeg klarte å gjøre det!! Du får kose deg med litt helgetrening da :)
Blogges til uken, og da skal jeg fortelle om Kick-offen :)

AM sa...

Jøss, imponert! :) Skulle ønske jeg hadde samme styrken som deg!

Linn sa...

Snupppelura:Jo, man har sine dager. Men, det er desverre ikke SÅÅÅ ofte det skjer. Hehe..