onsdag 29. oktober 2008

Det snør det snør!!!

Idag er det onsdag. Det har vært fult kaos der ute i trakfikken. Snø-storm var min opplevelse på vei til jobb idag. Kom inn på kontoret hvit og ikke minst våt av snø. Nå er det virkelig jule-stemning ute. Men, jeg har ikke opplevd mange blide mennesker. Flere har ikke klart å komme seg på jobb fordi de sitter fast i trafikken eller har kjørt seg fast. Jeg kom meg trygt på jobb via kollektiv. Tog og t-bane er nok det tryggeste akkurat idag. På Radio 1 kunne de opplyse, at oktober/november er den tiden det skjer mest ulykker i trafikken. Så MIND you :) Håper alle dere der ute er trygge på jobb, skoler o.l

Idag skal jeg trene etter jobb. Etter det kommer kanskje kompisen min Preben og kjæresten hans en liten tur på besøk.

Ha en fin fin dag! :)


















Dagens antrekk: Sort jakke, hvitt skjerf, grå cardigan, rødt skjerf, hvit lang tunika og støvler(sabla lurt idag)




















Antrekk igår: ullkjole med hvit topp under, sorte støvletter, sort skinnjakke, naturhvit strikkejakke, hvitt skjerf














På vei til jobb. Snø på gatene i Oslo's vestkant

Ingen kommentarer: