fredag 31. oktober 2008

God helg!

Da nærmer helgen seg! Blir en rolig helg på meg. Skal trene etter jobb, deretter drar jeg hjem til foreldrene mine, og blir der over helgen. Imorgen skal jeg på kino med Trine og hennes samboer Stian. Og Søndagen kommer min eldste bror med familien på søndagsmiddag hos mamma og pappa. Noe jeg ser frem til!! Blir kos å se alle, ikke minst mine to små søte nieser!! Oppsummert, Blir det nok masse god mat, film og familie hygge :)

Skal dere noe hyggelig??

Ha en super helg, folkens!

5 kommentarer:

Snart tretti sa...

Hørtes ut som en koselig helg! Jeg skal også være med venner, familie og jobbe litt. Deilig det :)

Linn sa...

Grombaben:
Ja, det er deilig det :)
Kommer vi blide, blide og glade på jobb mandagen. Du som skal jobbe imorgen, får ha en god dag! Så får du nyte resten av helgen etterpå!:)

Ingrid sa...

Eg skal berre vere heime å slappe av:) Har frihelg frå folkehøgskulen så då prioriterer eg familiehelg:)

Ingrid sa...

Forresten... Eg klarte faktisk å vere oppe heile natta, hehe:)

Linn sa...

Ingrid:
Så deilig! Familiehelg på oss begge da. :-D
Så bra du klarte å holde deg våken! Vet ikke om jeg hadde klart det akkurat :D