tirsdag 21. oktober 2008

Fredag

På fredag feiret vi bursdagen til Charlotte. Jeg hadde i grunnen planlagt en tidlig kveld for mitt vedkommende. Men, det endte med at Trine og jeg kom en time før alle skulle ut(litt pinlig, JAAA). Jeg hadde særdeles lite lyst å finne veien hjem, og det føltes heller ikke riktig. Så jeg dro med meg dansefotan og ble med jentene ut. Vi hadde det ganske gøy. Men, jeg kan fortelle at det ikke hadde noe med stedet vi var på å gjøre. Men, den danse-glade gjengen med jenter som jeg var der med. Vi danset hele kvelden. Og det slo meg, hvor lite jeg vanligvis pleier å vrikke på stumpen i løpet av en kveld på byen. Ikke det at jeg er rå på å danse.. Men, det har vel aldri spilt noen interessant rolle på et dansegulv på byenn?
Alt i alt, en trivelig kveld :)














Trine, meg, Charlotte og Linn Camilla

Ingen kommentarer: