mandag 6. oktober 2008

Kims U-Digg

Vil bare advare.. min kjære mor kjøpte en ny type nacho-chips fra Kims her forleden. Godtroende som hun var, kjøpte hun ikke bar èn, men to poser. Og hva smakte de? Svidde skorper... de skulle dessuten være med oste-smak. Noe de manglet fullstendig. Kan også være den svidde smaken i seg selv tok kål på det som måtte være igjen av annen smak.. Uansett...med mindre du elsker svidd toast, er ikke dette noe for deg.. Og det kan jeg garantere.. ettersom min mor, min bror, og jeg, uavhengig av hverandre klarte å si "Dette var jo ikke noe godt"...

Konklusjon:Noen har mistet smaks-løkene hos Kim's...VIRKELIG! Men, det sier seg vel selv, ettersom det står at det skal være ekstra alt mulig på disse chipsene?














Dette er hva jeg kaller ironi: Kims Digg, smakte stikk motsatt av ordet som pryder posen. Like DIGG som kull-biter! Og det som er så gøtt??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sinnsykt bra. Det var akkurat det jeg sa til kompisen min. Det smakte svidd. Følelsen etterpå var som å ha spist et par skjeer med hvetemel. Kjøpte det i sta. Har du smakt salt og pepper da? Det er kanskje bedre?

Linn sa...

Hehe.. nei, tror jeg står over å smake på noen flere av Kims U-digg pottis. Finnes så mye annet godt jeg heller vil utsette smaksløkene for;)